Absolwentka Wydziału Nauk o Wychowaniu oraz Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego. Pedagożka wieku dziecięcego, rewalidatorka, współwłaścicielka Agencji Badawczej EDBAD.
Na uczelni prowadzi zajęcia dydaktyczne w obszarze wspierania dzieci i uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, rozwojowych uwarunkowań nauczania języka obcego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, a także metodologii badań społecznych, w tym badań pedagogicznych.
W pracy dydaktycznej łączy wiedzę teoretyczną z doświadczeniem badawczym i praktyką edukacyjną.
Specjalizuje się w zagadnieniach:
- Problematyka edukacji wczesnodziecięcej
- Wspieranie rozwoju dzieci – w szczególności dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz dzieci z doświadczeniem migracyjnym
- Metodologia badań społecznych, w tym badania pedagogiczne
Prowadzone zajęcia:
- Games and activities for children in the classroom
- Psychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania języka obcego w przedszkolu
- Metodyka nauczania języka obcego
- Rewalidacja indywidualna z metodyką zajęć
- Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych z dziećmi z problemami w nauce matematyki
- Psychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania języka obcego w klasach 1-3
- Neurolingwistyczne warunki nauczania języka obcego
Współpracuje z:
- Współwłaścicielka Agencji Badawczej EDBAD