Uczelnia

Wsparcie cyfrowe

Kontakt

mgr Katarzyna Seliga

Pełnomocnik Rektora
ds. dostępności

telefon

+48 46 834 40 10

godziny przyjęć

ul. Batorego 64E pok. E10

 

dr Elżbieta Woźnicka

Koordynator
ds. dostępności

   Usprawnienia technologiczne         

Strona naszej Uczelni dostosowana jest do potrzeb osób posługujących się Polskim Językiem Migowym, W prawnym dolnym rogu widnieje ikona,dzięki której istnieje możliwość bezpośredniego skontaktowania się z Tłumaczem Języka Migowego bądź za pośrednictwem strony internetowej tłumacz.migam.org. Połączenie z tłumaczem PJM usprawni przeprowadzenie rozmowy z pracownikami w każdym dziale funkcjonującym na ANSB tj. Biuro Obsługi Studenta, Biblioteka, Biuro Karier.

Na stronie Naszej Uczelni dostępny jest również Wirtualny Asystent. W momencie kliknięcia ikony czatu otworzy się okno konwersacji z Wirtualnym Asystentem.

Wirtualny Asystent Toku Studiów to oparty na sztucznej inteligencji bot konwersacyjny, który usprawnia komunikację pomiędzy pracownikami uczelni a studentami. Dostępny przez całą dobę natychmiast udziela studentom odpowiedzi, które zawsze są dopasowane do znaczenia zadanego pytania. W ten sposób bot wspomaga pracowników dziekanatu w obszarze obsługi informacyjnej.

Obsługę kandydatów na studia w obszarze komunikacji ułatwi Wirtualny Asystent Rekrutacji będący formą zaawansowanej pomocy technologicznej dla zarówno dla pracowników uczelni zaangażowanych w proces rekrutacji, jak i osób poszukujących informacji związanych z naborem na studia.

W dowolnym momencie jest także możliwość przełączania pomiędzy obszarami tematycznymi i bazami wiedzy poszczególnych asystentów.

W budynkach ANSB przy wejściu, po lewej stronie na wprost szatni, zlokalizowane są infokioski.

To pomoc w szybkim i prostym odnalezieniu informacji dotyczącej studiów. Student z łatwością odnajdzie drogę do interesującego go pomieszczenia czy dowie się,gdzie załatwić interesującą go sprawę związaną z tokiem studiów. Dzięki infokioskom każdy będzie mógł angażować się w życie Uczelni, nie będzie musiał przeszukiwać wielu różnych stron internetowych w celu odnalezienia odpowiednich informacji jak również nie będzie musiał udawać się np. BOS w celu pozyskania odpowiednich informacji. Urządzenia posiadają  ekran dotykowy, głośniki i miejsce do podłączenia słuchawek. Na urządzeniach zostało zainstalowane oprogramowanie NonVisual Desktop Access dla osób niewidomych i niedowidzących. 

 

 

Wsparcie psychologiczne Wsparcie toku studiów