Wykładowcy / Eksperci

dr inż. Dominik Szajerman

Ikona tytuł naukowy

Stanowisko:

adiunkt

Ikona funkcja na uczelni

Funkcja na Uczelni:

kierunkowy opiekun praktyk

Specjalizuje się w zagadnieniach:

  • grafika komputerowa
  • gry komputerowe
  • inżynieria oprogramowania
  • sztuczna inteligencja w grach komputerowych

Prowadzone zajęcia:

  • Podstawy grafiki komputerowej
  • Technologie mobilne
  • Technologie gier komputerowych
  • Systemy wbudowane

Publikacje:

  • Kozłowski K., Korytkowski M., Szajerman D. (2020) Visual Analysis of Computer Game Output Video Stream for Gameplay Metrics. In: Krzhizhanovskaya V. et al. (eds) Computational Science – ICCS 2020. ICCS 2020. Lecture Notes in Computer Science, vol 12141. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-50426-7_40
  • Wawrzonowski, Marcin and Szajerman, Dominik. Optimization of screen-space directional occlusion algorithms Open Physics, vol. 17, no. 1, 2019, pp. 519-526. https://doi.org/10.1515/phys-2019-0054
  • Wróbel F., Szajerman D., Wojciechowski A. (2021) Biomechanical Methods of Validating Animations. In: Pietka E., Badura P., Kawa J., Wieclawek W. (eds) Information Technology in Biomedicine. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 1186. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-49666-1_26

Udział w projektach:

  • Predykcyjny system zarządzania energią EnMS (POIR.01.01.01-00-0281/20) – współwykonawca
  • Usługa badawcza dla Eyetracking Solutions sp. z o.o (POIR.02.03.02-14-0106/18) – współwykonawca

Zainteresowania:

  • retrocomputing