Diagnoza i terapia dzieci ze spektrum autyzmu z metodyką zajęć
Diagnoza i terapia dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Terapia zajęciowa
Metodyka pracy pedagoga szkolnego
Publikacje:
„Kompleksowa diagnoza i terapia jako warunki skuteczności terapii logopedycznej dziecka z opóźnionym rozwojem mowy” w: Zając E., Szurek M. (red.) Interdyscyplinarne aspekty diagnozy i terapii logopedycznej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2020, ISBN 978-83-8220-226-7, s. 211-227.
„Trudności w efektywnej pracy logopedy w przedszkolu i szkole oraz rola pedagoga jako ogniwa we wczesnej diagnostyce zaburzeń rozwoju u dzieci” w: Małgorzata Przybysz-Zaremba, Joanna Stepaniuk, Aleksandra Szczygieł (red.) (2020). Szkoła, nauczyciel, uczeń w przestrzeni edukacyjnej. Difin, Warszawa 2020, ISBN 978-83-8085-460-4, s. 190-202.